Första sidan!

Artiklen som skulle skrivas, om operationen var med i tidningen idag. Jag trodde att det skulle vara en liten artikel, så gissa om jag blev förvånad när jag fick se mig själv på förstasidan! :)
 
När jag slog upp sidan där mina "före" bilder visades fick jag en klump i halsen. Kändes väldigt olustigt faktiskt. Men jag har själv gjort valet att visa bilderna, även att det tog emot enormt mycket.
 Det som kändes mindre okej var att de skrivit ut min ursprungliga vikt. Hade jag vetat att de skulle göra det så hade jag sagt ifrån att jag inte vill det. Men, nu är det gjort. Jag tänker inte skämmas över det, för det är inte jag längre. Jag har kommit ifrån den tjejen nu! Vill folk dömma så är det de som ska skämmas, inte jag!
 
Jag kommer att lägga upp artiklen här när jag har tiden till det :)
 
Systra min har fixat min nya header med. Blev glad för det :) Nu håller hon på med lite andra ändringar med, ska bli kul och se när det blir klart. Men visst ser headern lite roligare ut nu ? :)
 Kika in hos Idah om ni vill, kan lova att det blir färgglatt :) Klicka här för att komma till henne.
 
Nu är det dags för lite mys i soffan.

Kommentarer
Postat av: mamma

Ska bli spännande o se,,, o ja Ida har varit duktig som hjälpt dej :)... Va stolt över dej, det är jag. kram

Svar: Tack! :)Lägger nog upp det imorgon!
Kram
Angelica

2013-01-12 @ 20:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]