veckoplanering..

Ja det där är en bra uppfinning!

ska nu leta efter lite goda och lätta/snabba recept till veckan. Jag har alltid nu mera en matsedel skriven. Väldigt praktiskt! Det är lätt att skriva inköpslistan och planera den, man slipper fundera var dag på vad man ska ha för middag, man kan förbereda dagen innan men framförallt så spar man pengar på det. Inte fy skam det ju.

Känner dock att jag har blivit otroligt fantasilös. Så nu ska jag kolla igenom en massa recept och få lite inspiration. Kul att prova lite nytt med :-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]