Träning V. 7

Måndag: 45 Min crosstrainer hemma, magövningar, dips, utfall, armhävningar.
Tisdag: Bodypump
Onsdag: Spinning
Söndag: 15 min joggning på löpband och bodypump.
 
Känner mej nöjd!
 
Å idag var första gången på måånga år som jag höjde upp hastigheten på bandet på gymmet till joggnings hastighet istället för PW. Sist jag gjorde det så kände jag mej som en elefant som rusade fram. Den känslan har suttit kvar sedan dess och därför har jag aldrig "vågat" göra det igen. Men, idag gjorde jag det och nu kände jag mej inte som någon elefant :)
 
Efter de där 15 minuterna var jag faktisk inte ens anfådd, men däremot svettig. Höll en ganska låg hastiget, men den ska höjas med tiden :) Känner mej väldigt nöjd.
 
Nu ska jag äta upp mina frukter och mysa i soffan.
 

Kommentarer
Postat av: Jonaz

Bra kämpat! Här flyts det och har varit rökfri nu i över 2 veckor :D

Svar: Tack! Bra kämpat själv med :)
mygastricbypassoperation.blogg.se

2013-02-17 @ 22:02:53
URL: http://gastricbypassjonaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]