Så här får det bli...

Jag ska inte öppna några böcker eller liknande och kolla på recept! Jag kommer ju ingenstans. Matsedeln brukar ta mej max tio min att göra var vecka men  hållt på i flera nu har jag hålla på i flera timmar. Hade behövt ha helg fler dagar i veckan så jag hade mer tid att laga maten på. På vardagarna så måste det ju gå fort.
 
Nåja, ska göra några saker som jag faktiskt aldrig har gjort hemma. Bland annat isterband. Jag tycker verkligen inte om isterband, men gubben min gör det tydligen. Så tänkte att jag kan göra det då. Undra vad barnen tycker om det? Jag får "stå ut" med det på tisdag, så då får han stå ut med kåldolmar på söndag :) Det är ju bara sååå gott!
 
Nä, nu är det dags att lägga sig. Lär drömma mat inatt!
 
Natti!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]