Det kan nog vara så...

Att jag inte rikigt förstått hurpass "liten" jag har blivit. Hjärnan kommer nog ikvapp.
Att jag inte längre är tjock, eller fet, det vet jag. Men jag har fortfarande flera kilon att plocka av. Känner ingen stress över det, men vill gå ner några kilon till.
 
För som en vän sa till mig. Varför sluta nu och stanna här när jag faktiskt kan gå ner mer ? Precis! Varför skulle jag göra det? Nä, gå ner lite till ska jag, men på lång sikt. Vill få in balansen i kroppen nu så att jag hålla vikten.
 
Det är nog det som kommer att vara svårast, att få en balans och att hålla vikten stabil. Men, ska försöka att inte grunna på det allt för mycket nu.. Är ju inte rikigt där än.
 
Några tips kanske ??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]