Äntligen här...

Ja, nu är dagen jag har väntat sååå länge på här.
Jag är inte längre arbetslös! Imorgon ska jag ringa till af och skriva ut mej. Å jag har inte planer på att behöva ringa dit igen på läänge sen. Så könt :)
 
Nu slipper jag stressa och vara orolig över hur var månad kommer att se ut med jobb, jag behöver inte jaga tider längre eller räkna timmarna. Känns helt underbart! Jag har ett schema att gå efter, och det bästa av allt är att det inte är en massa kvällar och helger. Det händer, men inte ofta :)
 
Nu ska jag mysa i soffan en stund. Känner mej mycket piggare idag trots att jag åter igen sov oroligt.
Har varit iväg på ett träningspass, så är så där skönt matt i kroppen.
 
Ha en bra kväll!
 

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin Nilsson

Grattis!! det är du värd.Önskar dej all lycka o glädje med ditt jobb Jättekram farmor

Svar: Tack så mycket :) Kram
mygastricbypassoperation.blogg.se

2013-02-06 @ 20:39:25
Postat av: Katja

Stort GRATTIS!!! Det är ju så underbart när det väl händer! Jag fick själv just gå upp och börja jobba 100% (mot tidigare 75%) Sååååå underbart! Grattis igen!

Svar: Tack :) Ja det är underbart! Åh vad glad jag blir för din skull med. Grattis till dig med :)
mygastricbypassoperation.blogg.se

2013-02-07 @ 10:07:01
URL: http://isnusmumrikens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]