Bra helg..

 
Nu är det snart dags att återgå till vardagen igen. De fyra lediga dagarna är förbi. Så fort det gick!
 
Har haft en mycket bra helg tillsammans med familjen.
I fredags åkte vi ner till Halmstad för att spendera natten hos min mamma. Hade en väldigt trevlig eftermiddag/kväll tillsammans med släktningarna. Dock så blev det inte med alla som jag hade hoppats på, men sjukdom å så kan man tyvärr inte styra över.
 
På lördagen så åkte vi och hälsade på en vän till mig. Det går alldeles för långt mellan gångerna! Efter det så åkte vi vidare ner till min pappa. Där åt vi gott och umgicks tillsammans. Hade det mycket trevligt där med. Där stannade vi över natten.
 
Å på söndagen åkte vi till Ullared innan bilen styrde hemåt igen. Kan informera om att vi INTE, var ensamma på Gekås. Jisses! Men vi kom hem med det vi skulle, tror jag iaf :/
 
Idag har vi spenderat hela eftermiddagen ute i den härliga solen. Så himla skönt! Vi tog oss även en promenad så att barnen kunde få cykla. Det var ju längesedan de kunde göra det nu, så de var glada :) Även ankorna blev glada då de blev matade.
 
Visst är det härligt nu med de ljusa kvällarna ? Å bättre kommer det att bli!
 Begav mej ut strax efter sju ikväll på en joggningsrunda. Underbart! Nu är det inte jätte långt kvar tills det blir barmark. Om det bara vill hålla lite plus grader ute och sol så kommer det gå fort.
 
Nu blir det soffmys innan kudden kallar!
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Härligt :) Ja idag har det varit strålande sol, bara synd att det blåser "vilket det gör här" men annars härligt, o det var skönt att det var ljust ett par tim till när jag kom hem från jobbet vid 17-tiden idag.... Älskar dej <3 kram

2013-04-01 @ 21:48:29
Postat av: mamma igen

ps... fina bilder :)

Svar: Tack :)
mygastricbypassoperation.blogg.se

2013-04-01 @ 21:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]