Sjukstuga..

Vilken sjukstuga mitt hem har förvandlats till. Jag är glad att jag har blivit lite piggare nu så jag orkar att ha hand om de andra :)

Hoppas innerligt att barnen mår bättre imorgon. Tycker inte om att se dem sjuka. Men idag har vi varit ute lite iaf. Isabella var ute och lekte i 30 min, sen skickade jag in henne. Jonathan har gått ut mellan varven. Själv så har jag suttit ute en del medans de har vilat. Vilket underbart väder! använde torkvindan idag med. Önskar jag kände doften av tvätten bara. Älskar lukten av tvätt som torkat ute :)

Gubben min har också blivit sjuk nu. Så, jag tror jag vet vad helgen kommer att bestå utav..

Men det tycks inte bara vara förkyldning. De andra har blivit dåliga i magen med. Mest Jörgen och Jonathan dock. De har varit det i några dagar nu. Undra vad det är för jädrans baskilusker.

Nu ska jag fortsätta att försöka få i mig den där kesellan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]