Ryggont..

Nu känner jag mej som en gnällig kärring eller något. Men det är satan vad ont jag har i ryggen. Har blivit ifrågasatt idag på jobbet om jag verkligen klarar av att vara där. Svar Ja, det gör jag. Jag måste jobba nu, har varken tid eller råd till att vara sjuk mer.
 
Fick tips om att gå till en kiropraktor, så nu har jag bokat in mej hos en på måndag redan. Hoppas innerligt att det hjälper. Annars kommer det att bli rikigt tufft att jobba samt att det kommer bli jobbigt i London. För som det är nu så måste jag kunna sätta mej ner ofta, å det kommer inte direkt att funka där.
 
Nu ska jag lägga mej ner en liten stund innan det är dags att fixa middagen å sen åka tillbaka till jobbet.
 
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: EllinorO

Har du ont i musklerna? Eller har du ont i ryggraden. Jag har haft mycket dålig erfarenhet av en kiropraktor. Jag har fyra diskbråck i ryggen.
Mitt bästa tips är att gå till en sjukgymnast. När man går ner i vikt så blir ryggraden instabil. Eftersom fett inte bara isolerar mot kyla. Det stabiliserar även ryggraden. Och tränar man inte magmusklerna och ryggen när man går ner i vikt under en snabb takt kan man bli instabil i ryggraden och få väldigt ont.
Ring sjukgymnasten på din lokala vc och gå till doktorn som kan få det dokumenterat. Har ryggvärken inte gått över på åtta veckor så KRÄV en magnetröntgen.
Lycka till och krya på dig

Svar: Jag vet inte rikigt vart det är jag har ont. eller det sitter mest i vänster sida av ryggen, precis under revbeben typ, men sen strålar det ut i hela ryggen. Ja, träning kan jag tänka mej behövs. Men jag ska ge det här ett försök nu iaf, förhoppningsvis blir det bättre, eller åtminstonde inte sämre.
Angelica

2012-06-24 @ 19:56:43
URL: http://itekoppen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]