Tomt hus..

Ja usch, nu är det tomt här hemma. Mamma, syster och Vovven har åkt hem.
Det har varit ett par mycket trevliga dagar med mycket skratt. Vattenkrig har vi minsann haft med :) Så roligt. Tänk att det blir man aldrig för gammal för :)
 
Känner mej lite bränd nu, solen har visst äntligen tagit sig lite på min bleka kropp. :)
 
Imorgon ska taket upp på altanen. Så svärfar kommet tidigt för att hjälpa oss lite.
Själv ska jag åka och handla så tidigt som möjligt så man slipper både värmen och alla andra som ska handla :) På söndag ska vi åka till Ölandsdjurpark tillsammans med min pappa och hans familj. Det ska bli så roligt. Så imorgon ska jag baka lite frallor och fixa en god kycklingsallad som vi ska ha med oss.
 
Imorgon planerar vi att åka och bada en sväng med. Ska blir skönt och barnen ser fram emot det :)
På kvällen väntas det lite jobb, men betoning på liite. Endast tre timmar, så kvällen lär springa bort.
 
Nehe, nu ska jag knapra på ett knäckebröd och kolla lite på tv.
 
Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]