Ganska störande..

Den där promenaden har det inte blivit något av än. Men snart så..

 Jag satte mej istället för att plugga lite. Tänkte skriva ett arbete och lämna in det. Jag har nu nästan slutfört arbetet och läser igenom uppgiften igen. Missuppfattning! Hela arbetet är antagligen fel. Flera timmar har jag nu suttit med detta å så är det bara till att göra om det. Det känns väldigt störande. Jag har bara mej själv att skylla. Varför ska man vara en sån klant för ?? Jaja, nu vet jag iaf lite om medeltiden och hur de levde då när det gäller mat och matlagning. Men det var om en utveckling jag skulle skriva. En utveckling från förr till nu inom gastronomin. Angelica klant skalle, det är jag det!
 Så arbetet blir inte färdigt idag, för jag har ingen större lust att börja om nu. Vilken tur att det är lång tid kvar tills det ska vara klart.

Ska ta mej en promenad nu istället. Ska se om familjen vill följa med. Det låter som om de skulle behöva komma ut lite! I julklapp så önskar jag mej ett ljusisolerat rum!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]