Typiskt mej...

Satte mej ner för att bläddra igenom alla mina tidningar med olika recept. Klippa ut dem och sätta in i en pärm istället. Vill åtminstånde försöka att ha lite ordning bland dem. Men, det varade nog bara i tio minuter, för sen kom jag till ett recept med kardemumma skorpor som jag då så klart bara var tvungen att göra! Så, vid alv nio drog jag igång med det. Varför liksom?? Men men, nu är de klara, eller de står i ugnen över natten nu för att torka. Så typiskt mej! Att kolla recept och vara rastlös är ingen bra kombination.
 
Idag åkte vi in till stan en sväng, vi köpte en ny bilstol till Isabella. Hon blev väldigt glad över detta :)
Sen åkte vi iväg för att KOLLA på en säng och KOLLA på en soffa att ha framför spisen. Någon säng kunde vi inte hitta, men en soffa hittade vi minsann och vipps, tre timmar senare så står den här hemma :)
 
Vi har velat/pratat om i några år nu om att köpa en soffa att ha framför spisen (inte ugnen då så klart) så det var på tiden nu. Å vi är så nöjda med den. Det är en bäddsoffa med, så nu är den som stod i dotterns rum borta. Så, det blev nästan som ett nytt rum för henne med :)
 
Nu är det bara den där sängen till Jonathan kvar med. Att hitta höga loftsängar är visst inte så lätt, men tror att jag har fastnat för en nu. Får se hur det blir..
 
Nu blir det lite mys. Imorgon ska jag göra en beställning på smörgåstårta och sedan blir det jobb..
 
Nu ska det mysas en massa framför elden. Passar frusna mej utmärkt :)
 
 

Kommentarer
Postat av: by smj - all by me!

åå så mysigt, tänk att julen redan är över!

Svar: ja, det gick fort :)
Angelica

2013-01-04 @ 02:08:08
URL: http://somsofie.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]