Vinterjacka - bild

Jonathan tycker verkligen det här med speedway är roligt. Han hade jätte kul när vi var inne på speedway banan innan idag :) Men, jag kommer ALDRIG att uppmuntra honom till att börja köra själv. Tycker han kan hålla sig till en mindre farlig sport :)

Idag har vi grillat. Mums så gott det är. Hoppas på en bra sommar så det bli mycket av den grillade maten :)

Igår så rensade jag ur en del av den stora garderoben. Hittade vintejackan som jag hade förra intern och i början av den här. Den passa inte längre :) Känns rätt bra faktiskt!




Det ser nästan ut att få plats en människa till där :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]