Promenix...

Har varit ute på en härlig promenad. Har min favorit runda som jag brukade gå innan i skogen. Eller det är på en välg igenom skogen. Jätte mysigt är det där. Sen är det en hel del backar med, så det blir ganska så bra träning :)

Rundan är på 5km har jag för mej. Men ska köra rundan sen för att dubbelkolla :) Jag brukade gå den rundan på lite mindre än 1 timme innan, idag tog det 1 timme å 20 min. Går inte rikigt lika fort nu, ville ta det lungt så jag tog mej runt. Sen var barnen med å de fick gå själva bitvis med :) Men, målet är ju att gå unde 1 timme igen. Får ta det sakta men säkert dit :)

Blev väldigt glad över att promenaden var så lång iaf. Har gått som längst i 45 min nu efter op. Så, jag är nöjd :)

Middagen står på spisen, så är bäst att jag tar hand om den. Idag bjuds det på potatismos och torskfile som är ugnsgratinerad i en dillsås. Lite morötter till det. Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]