Nu får jag skärpa till mig!!

Ja sannerligen, det här går inte alls.

Det är kväll nu och jar har bara ätit frukost och middag. Det är inte okej att göra så. Det gick ju så bra innan att få i sig de målen jag skulle, även om jag inte fick i mig "fulla" portioner var gång. Så vet inte rikigt vad jag sysslar med.

Imorgon måndag så får det bannemej bli nya tag, för i längden så kommer inte det här att hålla!

Ska ta mej en bit knäckebröd nu så blir det något mer idag iaf.

Mätte upp rundan som vi gick innan, den var på 5km. Ska försöka gå den så ofta som möjligt. Problemet är ju att det blir mörkt så tidigt nu. Å jag blir lite granna mörkrädd i skogen :)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej du! Skönt att höra att du mår bra och orkar ut o promenera så långt!

Jag själv mår oförskämt bra..vågar nästan inte tro det. Väntar liksom på "bakslaget"...Men jag hoppas det fortsätter så här!!

KRAM!!

2011-11-13 @ 19:11:09
URL: http://queenofmillgoal.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]