Love it..

Det här med knäckebröd, herregud vad gott det är. Just love it!! Lite leverpastej på och en bit gurka, mums! Tror jag skulle kunna leva på det för tillfället!

Skrev igår att jag hade ont i sidan i magen, å det blev värre under natten. Kunde inte röra mej alls i sängen för det gjorde gräsligt ont. Men idag på morgonen lyckades jag sköta magen lite, så nu gör det inte alls lika ont längre. Skönt att det inte var värre än så. Man blir ju lite orolig för olika komplikationer, men jag har bestämt mej för att jag ska hålla mej ifrån dem!

Jag är så glad och jag mår så bra vilket känns helt underbart. Jag vet att mitt liv håller på att ändras nu, äntligen! Det går sakta men säkert framåt( eller neråt)! Har fortfarande svårt att fatta ibland att jag faktiskt genomgick operationen. Jag är oerhört glad över det. Hoppas bara att den här tröttheten ger med sig inom kort med, för den är lite besvärlig.

Tycker det är kul att läsa andras bloggar med som jag har gjort denna op. Jag blir sporrad av det och ser/läser vilka bra resultat det ger. Så tack för att ni finns där ute! Men jag lider så klart med dem som det inte har gått riktigt felfritt för!

Imorgon tänkte jag ta mej till skolan. Är sjukskriven denna och nästa vecka med, men jag orkar inte vara hemma mer nu. Så ska börja med halvtid denna veckan tänkte jag. Å det ska bli så rligt att komma tillbaka :) Håller tummarna för att man kanske blir lite piggare av bara det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]