Lördags mys..

kvällen är åter kommen.. Har varit ännu en väldigt aktiv dag. Å det känns nu, för nu är jag trött. Men det kan ju vara vanlig kvällströtthet :)

Har varit igång och städat oredentligt här hemma. Känns visserligen knappt lönt eftersom att snickaren är tillbaka på måndag igen. Men, det är skönt att ha det gjort iaf.

Har fått in två promenader idag med. En med hela familjen. Då var vi ute i en timme. Å jag skulle posta ett brev med, men glömde ju gevetvis det hemma. Så, efter middagen så tog jag en promenad till, dock bara 20 min. Tog en liten omväg när jag postade brevet. Så får känna mej ganska så nöjd med det för idag.

Nu blir det lite mys med familjen. Barnen har fått sitt lördags godis, så de är överlyckliga! De får inte det specielt ofta, så när de väl får det så är de långt över molnen :) Smakade själv på en liten, liten bit choklad. Det var gott, men tyckte det var alldeles för sött, så känner mej nöjd med den lilla biten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]