Distriktsköterskan..

Var hos distriktsköterskan idag. Hon ville kolla upp mina sår, eftersom två av den var lite infekterade när jag var där förra veckan. Idag så alla jätte fina ut, så jag är nu plåsterfri! Så skönt att slippa alla dessa sex lappar på "lilla" magen. :) Men har en liten sak över såret i naveln, men det är bara för att hon rekomenderade mej att ha det så att ärret blir lite finare.

Har även fått höra att om man under 4-6 månader har ett hudtejp över ärren så kommer de bli jätte fina, en del syns tydligen inte ens sen. Vet inte om teorin stämmer rikigt. Någon som provat ?

Gick idag i 45 min utan att bli det minsta yr! Känns bra. Blev så himla törstig bara. Får väl ta till flaskan nu under promenaderna med ;)

Kommentarer
Postat av: Heidi

Synd att inte jag fick veta det tidigare :) men men jag överlever...



Ang tröttheten, den går bort efter ett tag. Speciellt om du fortsätter promenaderna...jag lovar... :)

2011-11-08 @ 22:02:51
URL: http://bypassoperation.blogg.se/
Postat av: Fru Viksten

Skönt att magen och du mår bättre :-)

Kommer ihåg känslan av när mina plåster försvann. Jag har alltid mina ärr tejpade, iallafall på jobbet. Vet inte om det har gjort någon skillnad, men det känns bra i huvet haha. Tyvärr har jag ju fått tillbaka alla plåster, men hoppas på att det försvinner snart.



Duktig du är som är ute och går! Kämpigt och törstigt i början. Jag drack alltid ett glas vatten nnan jag gick på promenad. O ibland hade jag även en liten vattenflaska med :-)



Kram kram!

2011-11-08 @ 23:51:02
URL: http://fruviksten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]