Byxor..

Idag efter skolan så blev det en sväng på stan med en vän.

Jag var på jakt efter ett par byxor. Tycker att de jag har börjar bli pösiga nu. Så, ett par ville ja gfå unna mig själv :)

Det är ett par byxor på lindex som jag har tittat och provat flera ggr innan. Men, som vanligt så har det aldrig funnits några som passat. De har långt ifrån gått att knäppa, har knappt fått upp den över höfterna heller.

Har så klart blivit ledsen över det och insett att jag aldrig kommer kunna ha ett par sådana byxor. Å även om jag mot all förmodan skulle gå ner i vikt så skulle de ju inte finnas kvar.

Meen, idag när vi gick in på lindex så fick jag syn på byxorna igen. Tänkte att jag ger det väl ett nytt försök. Å vet ni vad ?? DE PASSADE!!! Vilken lycka! Gisses vad glad jag blev!!! Så självklart köpte jag dem! Fick ett bra pris med. De skulle kostat 399kr, men jag betalade 279kr. 30% rabatt är aldrig fel :)

Vi gick vidare in på kappahl, å där hittade jag en tröja som jag tyckte var fin. Tog fram en storlek 40/42 å sa att den passar mej aldrig. Men, blev övertalad om att prova den. Å vet ni vad ?? DEN PASSADE!! Vilken total lycka!! Jag som brukar vara helt förstörd efter klädprovning. Men inte idag, idag åkte jag hem med ett leende :)

Tänkte lägga upp ett par bilder här på dagens fynd. Unnade mej även en söt liten ring som jag hittade på glitter.

Tycker fortfarande att det är väldigt jobbigt att se bilder på mej själv. Men, det är väl något som kommer bli bättre med tiden :)


Glömde visst att dra in magen här :) Haha!

Snyggt när lappen fortfarande sitter kvar i tröjan :)

Här syns ju även vårt nya fina golv, en del av det. Har lagt kliners en bit i utbyggnaden. (har byggt ut huset, så vi får en ny enté). Känner mej väldigt nöjd med det resultatet. Nu ska det "bara" spacklas, slipas och tapetseras så är det klart :)

Nu är det dags att bege sig till barnens dagis. Det är vernissage (stavning?) där ikväll. Ska bli kul att se var barnen har gjort för något :)

Kommentarer
Postat av: Daniela

Du vet att jag tycker att du är hur fin som helst hur du än ser ut.



Men det nästan lyser om dig nu, du ser så mycket gladare ut och det syns verkligen på dig att du har gått ner. :)

2011-11-28 @ 19:20:43
URL: http://danielamedettl.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack snälla du Daniela!

Vad glad jag blir över det du skriver :)



Jag är väldigt glad, riktigt glad :)

2011-11-28 @ 21:13:44
Postat av: EMMAS!

ja jag också :) fast dom nya är också bra :) kram

2011-11-28 @ 21:36:33
URL: http://eemma.se
Postat av: M'

god kväll, hoppas du sover gott i natt :)

2011-11-28 @ 22:00:22
URL: http://matildaaw.blogg.se/
Postat av: malin elovsson

Vad du är fin Angelica :) fast det har du alltid varit tycker jag :)

2011-11-28 @ 22:07:30
Postat av: Farmor

Angelica du är vacker,men det har du alltid varit oavsett hur mycket du vägt.Men nu strålar dina ögon anurlunda,man ser hur lycklig du är.Älskar dej

2011-11-29 @ 06:29:26
Postat av: Angelica

Tack snälla ni!

Det värmer verkligen :)



Stor kram till er!!!

2011-11-29 @ 21:05:02
URL: http://mygastricbypassoperation.blogg.se/
Postat av: Fru Viksten

Duktig du är och superfin! Har med dem där byxorna men de börjar bli för stora nu :-/ sjuuuukt sköna är dem iallafall!

2011-11-30 @ 21:09:27
URL: http://fruviksten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]