Mycket nöjd!

Jaha, då var skolan slut för denna termin. Tre veckor ledigt. Eller jag har 6 arbetspass inbokade. Kan ju kanske bli fler. Men sen finns de dem som hävdar att jag behöver vara ledig nu. Har bara så svårt för det. Sen när huvudet spelar ett spratt med mej så underlättar det inte heller. Men, det gå nog över snart, hoppas jag.

Hade betygsamtal igår och idag. Det är alltid lite nervöst det där :) Men är super nöjd, kan inte bli mer nöjd.
För den praktiska bedömningen så var det ett solklart MVG. Känns ju hur bra som helst :)

Sen de tre teoretiska ämnena som vi läst nu; Ansvarsfull Alkohol hantering, Drycker och projekt och företagare hade jag med MVG i. Såå, är mer än nöjd :)

Har haft kvällsmys med barnen och gubben min nu. Barnen ville se Pettson och Findus, så det har vi tittat på tillsammans nu. Isabella somnade ifrån de sista 20 minuterna :)

Håller tummarna för lite sovmorgon imorgon. Men, det är väl att önska för mycket :) Ska iaf bli skönt att slippa vakna av ljudet av väckarklockan!

Ha en skön kväll!

Kommentarer
Postat av: Heidi

Det var väldigt roligt :) Jobbar på världens bästa jobb med världens bästa arbetskamrater :)



2011-12-17 @ 11:07:29
URL: http://bypassoperation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]