Tanken slog mig, igen...

Idag, på bodypumpe så slog det mej återigen hur tungt 49 kilo faktiskt är. Det är ungefär den vikten jag har tappat..
 När jag körde med 20 kilo idag så slog det mej att jag har gått runt på mer än det dubbla. VA?? Det är ju skit tungt ju. Inte konstigt att man upplevde väldigt många saker tungt och jobbigt.
 Ibland har jag svårt att tro att jag verkligen har gått ner så mycket, men, vågen ljuger inte!
 
Nu har jag ätit mina preoteiner efter träningen och jag har tagit den sköna duschen, så nu behöver jag inte göra mer ikväll. Nästan iaf..
 
Ska lägga mej i soffan å se om man hittar något vettigt att se på tv.
 
Ha en skön kväll!
 
Här lyfter jag 40 kilo. Å jaaa, det är tungt! Lär dröja lääänge innan jag tar den vikten på benböjen.
(vill inte ens ta så tungt, vill inte ha så stora ben :) )
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna S.

din kommentar och tanke om vikten mellan din förra kropp och vikten på det du håller i... är sååå läckert spontan från din sida.
för länge sedan så var det en tjej som undrade hur mycket jag vägde... jag sa att jag då, vägde 120kg ungefär... hon tänker efter en stund och säger till mig... att jag väger min egen vikt två ggr....
och det är sant för det syns också... men jag kunde inte bli arg eller sur på henne för det hon sa var sant....

Svar: Tack! :) Ja, att avslöja sin vikt har kanske inte varit något utav det roligaste man gjort.
mygastricbypassoperation.blogg.se

2013-01-16 @ 21:23:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]