Nu är dem mina :)

Efter jobbet så stack jag iväg och köpte mej mina nya löpar skor. Äntligen! Är mycket nöjd med dem.
 Köpte mej även träningskläder att ha ute, Väldigt nöjd med dem med :) Så, nu finns det inga ursäkter längre! Imorgon ska jag ut på en runda för att se vad jag klarar av! Ser väldigt mycket fram emot det.
 Med lite tur så kanske solen skiner imorgon med :)
 
Min outfit :)
 Å det fick så klart bli ett par broddar till skorna med så jag slipper halka omkring ute :)
Tycker dem är såå fina :)
Har aldrig ägt ett par löpar skor innan, så är så glad :)
 
Har gjort mina 100 sit ups nu med. Plus en massa annat som Jörgen ville jag skulle prova.
Bland annat så låg jag ner på rygg med fötterna upp mot taket, så stod han över mig och "slängde" ner min fötter mot golvet. Men de får inte vidröra golvet, utan jag ska bromsa dem innan och upp med dem mot taket direkt igen. Gisses! Det är en träning jag kan rekomendera, för den kändes :) Grjorde 70 sådana med. Så nu har magen fått sig en regäl omgång!
 
Så nu ska jag gosa mej ner i soffan med gott samvete! Skönt att ha gubben min hemma på kvällen igen med.
 
Ha en bra helg!

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin Nilsson

Du är helt otrolig,duktig att träna,sköta barn,jobb o gubbe. Tänk att allt detta fanns hos den lilla tjejen som var hos farmor o alltid var trött, ont i benen om hon behövde o skulle gå ut o gå.Men vacker har du alltid varit. Snygga kläder.Jättekra Farmor

Svar:
mygastricbypassoperation.blogg.se

2013-01-19 @ 07:08:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]