En sjukling...

Min lilla pojk är sjuk. Han har en krupp liknande hosta och feber. Tycker så synd om honom.
 Små barn brukar ju hålla igång trots hur hög feber de än har, men inte Jonathan. Tror det är ännu ett tecken på att han faktiskt inte är så liten längre. Phuu vad fort det går!
 Så idag åkte jag hem tidigare ifrån jobbet så att gubben min kunde åka iväg till sitt.
 Imorgon bli min arbetstid helt ändrad. Känns lite si sådär att lämna någon själv där inne på kvällen, men jag känner att jag vill vara hemma själv på eftermiddagen/kvällen nu när han är sjuk istället för barnvakten.
 
Jag skulle ha tränat bodypump ikväll. Men ställde in det så jag kunde vara med barnen istället.
Men jag har ändå tränat, lite iaf.
 
Har gjort 100 st situps, plankan i 1 min ggr 3, utfall och benböj. Alltid något iaf :)
 
Vi har nu kollat ut ett hantel set som vi vill  ha. Får se om det blir vårat snart :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna S.

tråkigt när ens barn blir sjuk... men som tur är så blir ens barn friskt igen också...
idag, onsdag, fick jag äntligen det samtal från sköterskan i Eksjö, då hon undrar hur det har gått för mig sedan sist,,, och nu ska hon skriva och skicka till läkaren att jag vill bli opererad och att jag är motiverad till mitt framtida nya liv... synd bara att det tar cirka fyra veckor att få tiden hos honom...

Svar: Ja, det är det. Men nu är han på bättringsvägen igen :) Så glad jag blir för din skull att bollen är i rullning nu :)
Ja, det känns som en evig väntan det där. Men ett, tu, tre så är stunden inne.
Önskar dig all lycka!
mygastricbypassoperation.blogg.se

2013-01-16 @ 21:29:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]