bugg

God kväll!
Bugg, är en sådan där grej som jag alltid har tyckt ser så himla roligt ut och jag har alltid velat lära mig. Men jag har aldrig gjort något åt det.
Men nu har jag bestämt mig, jag vill lära mig att bugga. Å då ska jag bannemej göra det med! vad hindrar mig? Inget, precis!

Tänkte då börja buggkurs, men en vän till mig erbjöd sig att försöka lära mig. Så ikväll har hon varit här och haft lite lektion med mig. Så himla roligt :-) det blev mycket skratt!

Det är ju en bra träningsform med, iaf kondition. Och koordination! Vilket jag fortfarande hade behövt köpa mej en del av :-) men nu tror jag att jag har hittat takten och stegen iaf.

Längre fram så kommer jag att börja på kurs, men nu håller jag mig till vännen!

ikväll har jag även gjort magövningar i tio min. Känns bra och magen påminner mej om det hela nu med :-)
Ska försöka att göra liknande övningar var dag. Ska göra upp ett litet träningsprogram för mage och biceps som jag ska följa här hemma.

Nu är det dags för sängen. Imorgon är det dags för ett bodypump pass igen. Ser fram emot det. Men innan dess blir det jobb och mys med barnen. Tror jag ska träffa någon angående ett jobb med. Så håll tummarna för att det samtalet kommer :-)

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]