Balans svårigheter..

Vad jag har jämrat mig över mina ben i natt. Att vända sig om i sängen var ju ett helt träningspass. Aj, aj viken träningsvärk. Sjäv göra, själv ha!
 Trodde knappt jag skulle ta mej upp ur sängen imrose :) Så ja, det känns att jag gjort något.
Att bota träningsvärk med mer träning funkade inte i detta fallet!
 
Har stapplat mig fram, sakta på jobbet idag. Får inte gå för fort för benen viker sig lite då och då. Skrattar mest åt mig själv :) Hoppas på att jag kan röra på mig liiite smidigare imorgon, har en del att stå i på min lediga dag. Sen väntars det ju ett nytt bodupump pass med. Spännande!
 
Imorgon ska jag bli intervjuad. DET ska bli spännande! Mer info om det kommer vid ett annat tillfälle, när jag själv vet mer :)
 
Nä men om jag skulle gå och hämta mej ett knäckebröd då. Äta bör man...
 
Sen blir det soffhäng resten av kvällen!
 
Just det, har nu i några dagar funderat på att göra en liten video på mig själv och lägga upp här. Låter det lite löjligt och knäppt? Jag vet inte, kan inte bestämma mej. Vad ska jag babbla på om ? Brukar inte ha några större svårigheter med att prata direkt, men med sig själv ? Njaa.. Men det vore kul. Får klura vidare på detta.
 Något förslag kanske på vad jag kunde pladdra på om ? Eller besvara frågor? Om det nu finns några vill säga.
 
Nähe, nu kurrar magen (inget ovanligt visserligen, ett himla liv på den jämt tycker jag).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]