Vilket rullande..

Har haft en bra dag på jobbet!
Min oro över att inte komma upp i tillräckligt med timmar var månad börjar att lägga sig. För idag fick jag ytterligare ett par turer att komma in och jobba denna månaden, plus ett par i nästa. Visst, jag skulle så klart vilja ha ännu mer, men det kanske kommer. Huvudsaken är att det blir tillräckligt så att räkningarna kan betalas och mat ställas på bordet. Nöjen kommer i sista hand!
 
Idag har jag bland annat roat mej med att göra 242 st syltgrottor. Herregud vilket rullande av dessa bollar. Lär väl drömma om dem inatt :) Så, sådan ska jag inte göra här hemma på ett bra tag även om de är väldigt goda :)
 
Känner mej väldigt trött och hängig, huvudvärken är på topp idag. Men, ska sätta på en kopp kaffe, ta det lungt en liten stund. Sen ska jag ta hand om tvätten och sedan börja packa inför helgen bravader. :)
 
Den här veckan har det inte blivit någon träning alls! Det retar mej till 1000! Men, jag har ju inte mått så bra å då är det bara dumt att träna. Å just nu så spelar mitt huvud ett spratt med mej. Känner mej större än någonsin, undviker speglen för jag blir bara ledsen. Tror att det är mycket för att jag vet att jag inte har tränat plus att det är fel vecka i månaden nu. Å visst är det väl så att allt känns fördjävligt då ? För mej är det så iaf. Utrota PMS tack! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]