Sovmorgon!

 Bröllopet i lördags gick bara bra. Fullt ös, men det var väldigt roligt :)
Trött som tusan när jag kom hem. Åkte hemifrån vid halv tolv på dagen och var hemma vid kvart i tolv på natten.
Var så uppe i varv när jag kom hem att det var omöjligt att somna. Så det blev ytterst lite sömn innan klockan ringde och det var dags att åka och jobba. Så igår var jag trött, rikigt trött!
 
Bad om att få lite sovmorgon idag, och det fick jag med. Så glad för det! :) Men just nu känns det som om att jag skulle kunna sova i en vecka.
 
Nu ska jag snart ta tag i mig själv och hemmet. Solen skiner underbart idag. Så det får nog allt bli en promenad med barnen. Måste röra på mig lite nu, förkyldnigen sitter där fortfarande, så någon träning blir det tyvärr inte :(
Vill och måste komma igång med det snart igen! Känner mej mycket piggare och gladare när jag tränar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]