inte rikigt bra..

Nepp, jag mår inte rikigt bra.
 
Knölarna på käkens vänstra sida är kvar, som tur är så är det inget som syns. Idag började det att "hugga" i högra örat. Det gör rikigt ont när det hugger till. Stelnar till i hela kroppen. Tandköttet på högra sidan är ömt och har svullnat. Det gör ont i örat när jag sväljer, hårbottnen är öm som fasen, går knappt att borsta håret!! Känner mej rikigt trött och gnällig.
 
Till på köpet så fick jag en mega dumping innan efter  maten. Jag åt nästan ingenting, men kroppen ville ej ha det! Blev liggandes i en timme. Innan dess hade jag legat pga att jag hade så ont i huvudet och det högg nästan hela tiden i örat när jag var uppe. Så idag har jag lite smått dåligt samvete för mina barn. Inte för att de har några problem med att roa sig själva och leka tillsammans här hemma, men ändå! Jag kunde inte ens sitta kvar med dem vid middagsbordet pga den jävla dumpingen!
 
Nu har de lagt sig iaf å jag ska se om jag orkar kolla på tv en stund. Sen är det sängen som gäller. Hoppas på att allt helt magiskt är borta imorgon!
 
Ledsen att jag spyr ut eländet här, men idag är INGEN bra dag!

Kommentarer
Postat av: EllinorO

Man måste inte ha bra dagar jämt. Man får ha skitochpiss dagar med.
Krya på dig.
Vad dumpar du på?

Svar: Tack! Idag känns det bättre igen! :)Igår dumpade jag på väldigt fet mat. Fick med mej lite hem ifrån jobbet. Panerad fisk och en kall sås. Massa fett var det, å det behövdes INTE mycket för att kroppen skulle reagera på det. Ett par tuggor. Rikigt vidgrigt var det.
Tacka vet jag hemma gjord, panerad fisk :) Det funkar fint!
Angelica

2012-09-12 @ 08:13:22
URL: http://itekoppen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]