En upptäckt!

Okej, jag har upptäckt en ganska så jobbig sak. Vet inte rikigt hur jag ska handskas med det nu, eller jo det vet jag. JAG MÅSTE SLUTA!!!
 
Det händer lite jobbiga saker just nu som gör att jag mår ganska så dåligt. Försöker att inte låta det påverka mej, men omedvetet har jag visst gjort det iaf.
 
Jag småäter!! Det har jag inte gjort sedan innan min op, men nu gör jag det. Faan med! Visst, det är inte i samma mängd som det kanske kunde bli innan. Men många bäckar små!
 
Så skrämmande det här är. Jag vill inte att jobbiga saker i livet ska påverka mina ätvanor. Usch å fy!
Jag måste nu tänka mej för. För ingenting blir lättare att hantera bara för att man småäter. Nepp!
 
Så Angelica, SKÄRP TILL DIG!!!!
 
Ok.. jag ska...

Kommentarer
Postat av: Mamma

AjAj då,,, nä det är ju inte riktigt bra gumman... Älskar dej... kram <3

Svar: nepp, det är det inte! men det ska det bli ändring på :) Älskar dej med. Kram
Angelica

2012-09-09 @ 23:09:31
Postat av: EllinorO

Vet du det har jag också börjat med. Men från och med idag ska jag försöka dricka vatten istället för att småäta. Tänka NU tar jag vatten!
Inte för att jag vet om det fungerar eller inte.
Jag förstår precis hur jobbigt det känns.

Svar: ja det är känns skitjobbigt. Men då kan vi kämpa på tillsammans då :) För visst fixar vi det här! vatten låter som en väldigt bra idé. Är oftast ganska så dålig på att dricka det jag ska
Angelica

2012-09-10 @ 10:54:45
URL: http://itekoppen.wordpress.com
Postat av: EllinorO

Jag är fruktansvärt dålig på att dricka. Men jag försöker tänka ett glas vatten före jordnötterna( som är det jag småäter på eller typ ost och kex)

Svar: Jag ska börja ställe en bringare med vatten i kylskåpet, å innehållet ska drickas upp innan dagens slut :)
Angelica

2012-09-12 @ 08:07:31
URL: http://itekoppen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]