Dagen börjar bra..

Jag vet ju att det inte är måndag än, så jag ska ju inte väga mej idag. Men, nu när jag är så nära att komma ner på det tiotal som jag vill ner på så är det svårt att låta bli.
Idag visade vågen ÄNTLIGEN på en femma först. Vilken lycka!!!
 Känner mej så glad och så stolt över mej själv! Det är nästan obegripligt. Trodde aldrig att jag skulle nå hit!
 
Efter frukosten så gjorde jag mej klar för att ta en liten joggning runda i skogen. Härligt var det! Dock så blåste det väldigt kallt. Men det var uppfriskande!
 
Nu har jag tagit mej en varm och skön dusch. Ska bara ta det lite lungt nu tänkte jag innn det är dax att åka och jobba. 15-22 är det som gäller idag i köket. Ska bli kul!
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin Nilsson

Min duktiga tjej. Snart ses vi,vilken helg det blir.Barnbarnsbarn,barnbarn o barn,o jag som är så ung!!!!!!

Svar: Hehe ja, du lär somna gott på söndagen sen :-) ska bli så kul att träffas. Älskar dig!
Angelica

2012-09-08 @ 19:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]