Bröllop!

Den här veckan har gått i 110! Inte en lugn stund känns det som samt att jag har vari t sjuk, förkyld som fasen med feber.
 Men nu börar det bli bättre iaf.
 
Idag har jag fått den stora äran att servera på ett bröllop. Har aldrig gjort det innan, så det är lite nervöst men det ska bli väldigt kul och jag ser fram emot att bli den erfarenheten rikare :) Önskar bara att näsan och huvudvärken håller sig lugna!
 
Så håll tummarna för att det kommer gå bra idag. Det lär bli en lång dag. Ska vara där vid tolv och vi räknar med att åka där ifrån vid tio tiden ikväll. Men det ska bli så roligt :)
 
Har vägt mej lite under veckan och det går verkligen upp och ner nu. Så därför ska jag numera bara väga mej varannan vecka. Eftersom att det nu så klart går saktare med viktnedgången så känns det bättre. För ena dagen är det ett litet plus på vågen å andra dagen är det ett minus. Vätskebalansen skulle jag tro.
 
Nä, nu ska jag försöka äta något och dricka mer kaffe så jag piggnar till. Sen är det dags att göra sig klar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]