Mer jobb!

Nu kan jag slappna av för denna månaden. Har nu tillräckligt med jobb timmar inplanerade så jag vet att det går runt rent ekonomiskt, men jag blir så klart glad om det blir mer så man har lite att röra sig med också och så man kan spara.
 
Jag känner mej lite konstig, är inte helt pigg. Har ont som tusan i vänster sida, revbenen å runt där typ. Å det gör ont när jag hostar och skrattar. Vet inte var jag har gjort. Men men, det går nog över snart.
 
Gubben min är iväg på speedway ikväll igen, så det blir mys i soffan på egen hand igen efter att barnen har lagt sig. Men, det gör inget, för ikväll börjar Grey´s Anatomy igen. Som jag har väntat :) Det är nästan det enda jag verkligen följer på tv, har inte missat ett enda avsnitt! Så, det ser jag fram emot.
 
Nu ska jag gosa lite mer med barnen innan det är dags för dem att krypa ner i sängen. Klockan ringer tidigt på oss imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]