Lite ledsen..

Förr var jag jämt ledsen över det här med kläder. Aldrig fanns det något som passade och aldrig kändes någonting bra. Att åka bort på kalas eller liknande var en mardröm för det fanns aldrig kläder till det.
 
Jag kunde inte i min vildaste fantasi tro att man som "smal" kunde känna precis lika dant. Men, det kan man!
 
Jag har nu vänt upp och ner på garderoben (som är väldigt liten) för att försöka hitta någonting att ha på mig när vi ska på kalas idag. Men, jag blir bara ledsen. De flesta kläderna är för stora, det känns inte bra. Det lilla jag har är vanliga vardagskläder bara. Ingenting som är lite finare som man vill ha när man ska gå bort.
 Jag hade verkligen behövt köpa lite nya kläder, men ekonomin tillåter inte det just nu. Det har kostat en hel del redan på den fronten det sista året.
 
Vilken bagatell sak att bli ledsen över kanske. Men jag känner mej lika obekväm nu som vad jag gjorde innan.
Tänk så vikitgt det är att kläderna känns bra, oavsett om man är smal eller modellen större.
 
Blir så frustrerad!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]