Besök hos frissan

Idag har jag äntligen varit å klippt mej. det gick inte att göra någonting med håret, så det var skönt att få det gjort.
Denna gången blev det ytterligare lite kortare, inte mycket, men lite iaf :)
 
Lägga i slingor behövde jag inte göra än, så det spar jag till nästa gång.
 
Det är här i nacken som det nu är lite kortare :)
Men det känns bra.
Önskar att jag hade en personlig frisör hemma var dag som fixde håret, för det är näst intill omöjligt att få det så snyggt själv som vad dem får det.
 
Gick en liten snabb tur på stan med för att kolla utbudet på kläder. Där finns en del om man säger så. Men, det får vänta. Se men inte röra som man säger!
 
Hämtade ut ett litet paket med. Har längtat efter denna lykta. Det är en gåva från ett företag. :)
 
Tycker att den är så fin. Svalorna i den snurrar runt, som ett änglaspel fast utan det jobbiga plingandet :)
Fick med en del, så man kan byta ut svalorna mot fina snöflingor :)
 
Nu blir det slappa en stund innan middgen ska förberedas!

Kommentarer
Postat av: Kristina

Hej!

Berätta, vad kommer lyktan ifrån för företag - den var verkligen jättesnygg!Precis som din frisyr:-)

Kristina

Svar: Hej. tack så mycket :-) Lyktan kommer ifrån party lite :-) fick den när jag var värdinna och när två av mina gäster bokade egna visningar :-) älskar den!
Angelica

2012-10-22 @ 22:15:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]