Mot sjukhuset..

En ledig dag idag. Härligt!
 
Men helt och hållet ledigt blir det inte ändå. Idag ska jag till kirurgen, på ett års kontroll. Ska bli spännande å se vad de har att säga. Är ganska så nyfiken på vad mina prover kommer att visa. Om jag har några rister i kroppen eller om allt är som det ska. Har inte kollat upp detta på ett år, så är helt klart nyfiken.
 
Kanske kan min trötthet bero på någon liten brist, eller så är det helt enkelt så att jag har jobbat såpass mycket så det är det som gör mej trött.
 
Jag hade ju två dagar ledigt nu och de dagarna spenderade vi tillsammans i Göteborg. Det var så mysigt och å skönt att komma iväg tillsammans. Barnen hade det jätte kul när vi strosade runt på liseberg, åkte karuseller och träffade tomten. Sen var vi på universeum med, å det tyckte dem var rikigt kul :) Sen att få sova på hotell och åka spårvagn tyckte de var spännande. Hur härligt som helst har vi haft det med andra ord.
 
Hade panerat att vara ledig denna helgen, men så blev det inte rikigt. Ska visserligen inte jobba så jätte långa dagar och jag är ledig på söndag. Men ändå. Ljusstakarna ska ju upp i helgen :) Så söndagen ska jag försöka nyttja på bästa sett när jag är ledig. Kanske ska man försöka träffa någon då. Det har inte blivit mycket med det nu den sista månaden. Men, så är det. Ibland räcker helt enket inte tiden till.
 
Håll tummarna för mej idag med. För idag tror jag att jag får veta om jobbet jag var och prov jobbade på är mitt eller inte. Lite nervöst faktiskt!
 
Ha en skön dag!

Kommentarer
Postat av: EllinorO

Lycka till!

2012-11-29 @ 12:00:22
URL: http://itekoppen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]