kalas igen..

Idag har vi haft kalas. Många kalas har det varit nu den senaste tiden.Idag firade vi mig själv och gubben min. Han har precis fyllt och jag fyller om en vecka, typ. Perfekt att kunna slå ihop det då. Dagarna springer iväg som bara den. Känner att jag inte riktigt hinner med. Så nu går det fort fram till jul. ska mysa lite med familjen i soffan nu. Å när barnen somnat så ska vi mysa vidare med twilight. Har blivit helt förälskad i de filmerna nu. Så ska se breaking dawn part 1 nu ikväll och på torsdag blir det sista delen på bio :-) jag beställde i ren chansning två klänningar på nätet förra veckan. å som tur var så passad de. Den andra är lika dan som denna fast svart. Tänkte ha den till nyår. :-) är faktiskt väldigt nöjd med dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]