jo då...

Jag finns här..
Har bara inte haft tiden eller orken till någon uppdatering. Dagarna springer iväg. Hade behövt tio timmar till på dygnet känns det som.
Men nu börjar det att lugna ner sig iaf. iaf i en vecka :-)
Vad har jag gjort? Jobbat, jobbat och jobbat. Typ. Har bland annat provjobbat på ett nytt ställe i två dagar. Det är med inom restaurang. Svaret på om jobbet är mitt eller inte kommer i slutet av nästa vecka. Så, håll tummarna :-)

Igår blev det lite party. Ett sexparty! Har aldrig varit på det innan. Men fy fasen så roligt det var. Har nog aldrig skrattat så mycket på så få timmar :-) ett härligt gäng var det. Kan helt klart rekommenderas!

Idag har jag jobbat hela dagen, trött som bara den har jag varit, men har haft det kul på jobbet iaf :-) visst är det lätt att gå till jobbet när man vet att man kommer att ha kul? :-)

Imorgon bitti så bär det av till göteborg med hela familjen. Massa mys kommer det bli. Bland annat så ska vi gå på lisebergs julmarknad! Sen blir det övernattning på hotell. :-) älskar min familj så mycket så det ska bli så mysigt och skönt att komma iväg tillsammans!

Detta är något som älsklingen har planerat länge. Jag har bara vetat att vi ska iväg dessa dagarna och att vi ska bo på hotell, men jag har inte vetat vart. Utan det fick jag veta idag!

Så, nu ska jag krypa ner i sängen och sluta mina trötta ögon och hoppas på att natten går gott så vi kommer iväg :-)

Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]