Snälla barn..

Vad hände med vädret? Jag klagar INTE, men gisses vad varmt det blev fort. Enda nackdelen med detta väder är att det blir så förbaskat varmt i köket i skolan. Eller alla storkök blir väl varma då. Kan säga att duschen när man kommer hem är heeelt underbar!!!

Jag tog mej en liten sväng på stan innan. Kände att det kan bli varmt att bara gå i långbyxor nu, så var på jakt efter något mer somrigt. Det är ju så mycket roligare numera att handla kläder. Det här låter lite knäppt. Men jag vet inte rikigt vad jag ska leta efter. Vad passar mej liksom? Vad ska jag ha för kläder, vad tycker jag om ? Innan har man vetat vilken avdelning man ska gå på, å utbudet har inte varit så stort heller. Jag köpte kläder innan som jag egentligen inte tyckte så mycket om, men var ju tvungen att ha något på mej. Så, nu blir jag lite förvirrad när jag går i affärer.Tycker jag ser lite konstig ut i allt som jag provar. Antar att jag bara behöver vänja mej. Visst låter det knäppt? Haha, men då är det. Finns det någon annan som kan känna igen sig?

När jag kom hem så hämtade jag bara upp barnen på dagis sen åkte vi in till stan igen. Tycker att de behöver ett par sandaler nu. Så, vi åkte till SkoKanonen. Där var det MYCKET folk. Phuu.. Total utförsäljning, 50% på allt. Passar mej perfekt :) Hittade ett varsit par till barnen, Jonathan älskade sina sandalar för de blinkade på sidan när man gick :) Tyvärr var det nu så utplockat med sandaler till Isabella, så fick ta lite annat än vad jag hade tänkt mej till  henne. Men hon blev lika nööjd för det. Å jag själv skulle ju bara ha ett par sandaler med. Meeen, det var ju så billigt. Så, jag råkade köpa mej tre par. ooops.. Får gömma två par av dem för gubben :) Han lär visserligen ändå inte se att de är nya. Det hela kostade endast 573 kr. Fem par skor för detta priset. Så, dyrt blev det minsann inte. Å barnen var så snälla hela tiden. De fick stå i kö med mej i minst 45 min utan något gnäll å bråk. Mina små älsklingar, så duktiga de är!

Glömde visst bort att skriva att jag hittade mej två par shorts. Har alltid velat ha ett par sådana, för det ser så skönt ut när det är varmt ute. Billiga var de med. 99 kr styck. Köpte ett par vita och ett par svarta. Å det här med storleken. Jag förstår det inte rikigt. Men jag köpte dem i st 38. Det är heeeet galet! Det måste vara stora storlekar. Måste prova några andra byxor någon annan stans för att se om det verkligen kan stämma.

Oj vad jag har "pladdrat" på här idag då.

Nu ska jag se om ögonen orkar att hålla sig uppe en stund till så jag kan plugga.


Shortsen å en liten tröja som jag med hittade

Det syns visst inte så tydlligt på bilden hur dem ser ut. Iaf inte de till vänster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]