Så dum!

Jag har valt att inte berätta där jag är och gör min praktik nu att jag har gjort den här operationen. Det känns så skönt faktiskt. Det kommer inte en massa frågor om det hela och jag blir inte ifrågasatt om jag äter någonting. Kan inte förklara rikigt, men det känns skönt att dem inte vet iaf. Jag vill inte att denna op ska vara min identitet. Låter kanske knäppt, men så är det. Jag har inga problem med att svara på frågor angående operationen, så missförstå mej inte nu!

Men igår kväll så blev det tokigt när jag skulle äta. Jag bad om en liten portion, och jag fick vad kocken ansåg vara en liten portion. Det var ganska så mäktig mat med. Pommes, bea sås, rödvinssky och biff. Mycket gott, men ingen hitt att äta fort. Hur som så försökte jag att ta det lungt och sen ville jag bara äta upp ungefär hälften av det. Men kocken satte sig hos mig och åt han med, så jag åt lite för mycket bara för att inte behöva förklara varför jag slänger så mycket. Som tur var gick han innan jag hann äta upp allt, så slängde resten då. Men fyyy helvete vilken dumping det blev. Jag höll på att svimma. Fick hålla mig i väggarna när jag gick. Försökte undvika personalen så de inte skulle se mej, så jag skulle slippa att förklara. Denna dumpingen höll i sig lääänge med. rikigt jobbigt var det. Men, jag lyckades att bita ihop.

Kände mej så dum att jag gjorde så här mot mej själv efterråt. Men, gjort är gjort. Ibland är man allit lite dum. Önskar att det inte tog emot så mycket att berätta om operationen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]