Onda ben..

Innan jag åkte hem idag så svängde jag förbi polisen för att göra mej ett pass. Såå, nu är jag snart redo för london :) undra om det är helt omöjligt att få till en bra bild när man ska göra detta ? Nåja, man ser att det är jag iaf.

Ett par av kockarna som jobbar där jag gör min praktik gav mej en omedveten komplimang idag. Eller kanske inte ? De trodde iaf att jag gick på gymnasiet å att det var därför jag var där. Haha, nej sa jag. Jag går inte på gymnasiet. Oj, svarade han, går du bara i typ åttan nian då? Haha, då skr-attade jag. Så får väl ta det som en komplimang att jag ser ung ut. Han sa att han hade gissat på att jag var 18-19 år. så lite förvånade blev de när jag sa att jag ska fylla 27 och har två barn :)

Ikväll tog jag med en jogging runda i skogen 4,9 km blev det. Jag joggar mins 3 km av dem. Så, det känns heeelt okej :) Dock så är benen otroligt ömma nu. Hade velat ge upp innan ens första kilometern var avklarad. Men skam den som ger sig :)

Jag försöker att äta lite musli med mjölk nu. Äter det sakta men säkert. Tyvärr känner jag att ett illamående är på väg. Så, musli verkar inte funka alls. Det var några månader sedan jag provade sist, så hoppades att det skulle gå bättre nu. :(

Ska bädda ner mej i soffan nu iaf. Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Katja

Har du provat Axa FUNC-müsli? Den klarar jag fint, utan problem. Mycket protein i dessutom :) Liiite dyr bara men men

2012-05-04 @ 12:28:47
URL: http://isnusmumrikens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]