Minns ni ?

Gjorde en liten rensning i garderoben igen. Iaf bland byxorna. Det blev ganska många att plocka undan igen. Vilken lustig känsla att kläderna nu blir för stora istället för att de blir för små :) Det känns inte som om det är på rikigt. Som sag, väldigt konstigt :)

ett par som jag nu fick rensa undan var iaf dem på bilden. De är ju nu liiite för stora :) När jag köpte dem i november så var jag så glad för att jag kunde ha sådana byxor i den storleken. Well, nu kan jag ha ännu mindre :) Mycket mindre!

Kolla in detta inlägget, så är där bild på mej i byxorna när jag precis köpt dem :)


Hihi, de är verkligen väldigt pösiga nu :)

Kommentarer
Postat av: Daniela

Vilken snygg, passande tröja du har på dig. ;)

2012-05-18 @ 22:19:08
URL: http://danielamedettl.blogg.se/
Postat av: Katja

Jag kan ta emot kläderna som blir för stora :)

2012-05-19 @ 15:18:14
URL: http://isnusmumrikens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]