Det hänger...

Jahapp.. Då har mina jeans börat att hänga i röven med. Visst är det kul att gå ner i vikt, men rackarns så dyrt det är! Jag köper inte mycket kläder, jag har inte mycket alls att välja på. Men ändå känns det som om jag inte gör annat än å köper kläder. Det ska bli skönt sen när de sista kilona är avklarade och man blir viktstabil (om jag nu blir det?) så att man kan köpa lite mer kläder och att de fortsätter att passa!

Kan verkligen rekomendera till dem (om nu någon läser) som ska göra en op att se till å spara pengar innan, för det är dyrt. Jag köper inte några dyra kläder alls. Men många bäckar små...

Nu ska jag dyka ner i mina arbeten. Håller på att skriva om kaffets historia nu. Lite intresant faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Heidi

Ja, det är verkligen dyrt. Min garderob är mindre än någonsin men ändå har jag lagt ner mer pengar på kläder än någonsin. Men nu börjar jag bli viktsabil så det ska nog lösa sig :)

2012-06-02 @ 15:58:50
URL: http://bypassoperation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]