Självstudier..

Idag är  det självstudier som gäller. Vilken självkaraktär det krävs för att nyttja den dagen rätt. Önskar det där var en egenskap som man kunde köpa sig. Då hade jag köpt mej två..

Ska försöka att blunda för allt annat som man ka göra här hemma. För jag behöver verkigen plugga. Har ganska mycket som ska göras. Tre inlämningar ska göras och en redovisning ska förberedas.

Skulle vilja komma ut en stund med. Så ska nog ta mej elva kaffet och lunchen ute i mitt härliga hörn. Solen skiner så fint idag med :)

Nu ska ja dricka upp mitt kaffen, sen ta mej någon form av frukost. Sen ska jag ta tag i plugget!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]