Sitter löst..

Har för mej att jag nämnt det tidigare. Men för lite mer än ett år sedan (tror jag att det var) så förstorade jag min förlovningsring. Hade då inte kunnat ha den sedan jag väntade Jonathan (blir fem i år).

Nu måste jag snart ta av mej ringen för att den är för stor. Hur lustigt är inte det? :) Jag kan/bör inte ha den på mej när jag tvättar händerna eller när jag duschar. Den glider liksom av då. Har hänt flera ggr nu att jag får fånga upp den. Men, det känns som om det inte är någon större idé att lämna in den nu. För fingrarna kanske kommer bli smalare ju. Så, får nog allt hänga den i halsbandet istället som innan.

Nu sitter jag å väntar på att  mitt favoritprogram ska börja, Grey´s anatomy. Det är sååå bra :)


Kommentarer
Postat av: Jessica

Skönt å höra att fler har samma "problem" som jag ;) Vi förlovade oss i december och jag valde en ring som går att ta in..men hallå..så här mycket trodde jag inte jag skulle minska om korvfingrarna! Nu får jag "låsa" förlovningsringen med en annan ring framför..vilket gör att det ser ut som att jag är gift också ;)



Med tanke på att jag tjötade i 8 år om den här ringen så lär jag väl få tjöta 8 år till om en NY ring sen!

Men hellre en för stor ring än en som är för liten!



Kram!

2012-03-15 @ 16:56:56
URL: http://queenofmillgoal.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]