Påfyllt...

Man är ju lite smått beroende av den där dosetten nu efter operationen. Eller beroende var ju kanke en konstig benämning på det, men iaf :)

Nu är det påfylld för denna veckan iaf. Normalt sett så äter jag inte några järn tabletter, men eftersom jag blöder som bara den nu så måste jag. Men tar dem bara varannan dag, annars lägger väl magen av totalt.

Jag är ganska så slarvig periodvis med att ta tabletterna. Just nu är jag i en period då jag tar dem var dag, ska försöka hålla det så. För hur svårt är det ? Nä, rent slarv är vad jag vill kalla det.

Har suttit ute i stormen/solen nu en stund med en kopp kaffe. Det var skönt med lite frisk luft. Men nu kallar soffan igen, har ingen energi alls!


Kommentarer
Postat av: william

fin blogg:D



Och säg gärna vad du tycker om mina "Earlier life" modell bilder som jag har tagit på min vän Tove:D

2012-03-19 @ 13:30:09
URL: http://funnyones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]