London!

Jag har aldrig varit utomlands. Eller jo, nu ljög jag. Jag har ju faktiskt varit i danmark och norge. :) Men längre än så har jag inte kommit.

En vän ifrån Halmstad ska tillsammans med sina föräldrar åkta till London under några dagar i sommar. Igår fick jag frågan om jag ville följa med. :) Det säger jag självklart inte nej till! Jag blir bjuden på boendet, så betalar flygstolen själv å så klart det jag vill slösa där :) Ett erbjudande som verkligen inte går att tacka nej till!
 Är så himla glad för detta. Så tack ännu en gång kära ni :)
Min engelska skulle kunna vara så mycket bättre. Så, övning pågår ;)


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hej,



När du ska till London så får du absolut inte missa shoppingen på PRIMARK, billigt och helt okej kvalité. Kan ju vara bra för oss opade som kankse inte kan ha kläderna så länge.

Har nog inte presenterat mig innan, Jennifer heter jag, läst din blogg ett par månader nu, men är såå dålig på att kommerntera tyvärr.

Jag gjorde min operation i måndags så är helt färsk.

Jag läser den varje dag och tycker du skriver väldigt intressant, dina före och efter bilder är ju helt grymma :)



Tråkigt att du dumpar så mycket vad kan det bero på?



Ha det gott.

Kram Jennifer

2012-03-29 @ 07:02:28
Postat av: Daniela

London baby!

2012-03-29 @ 17:57:27
URL: http://danielamedettl.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej Jennifer!

Vad roligt att du gillar bloggen :)

Tack så mycket för tipset. Jag hoppas att jag hittar dit och att tiden finns för det så klart :) För att köpa kläder är ju väldigt nödvändigt nu, men framförallt otroligt roligt :) En helt ny värld bland kläder har öppnat sig.

Välkommen över "på andra sidan" nu då :) Jag hoppas att din operation har gått bra och att du mår bra.



När det gäller dumpingen så är det så att koppen/magen har dåliga dagar. Sen måste jag verkligen lära mej att äta långsammare med :)



Kram

2012-03-29 @ 23:19:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]