Jackan...

Inatt skulle visst klockorna ställas om. Hmm, hur har jag lyckats att missa detta ?
Tycker dagen blir så kontisg när man ändrat på klockan. Det känns som om ingenting stämmer. Men, nu är det ljust länge på kvällarna, å det gillar jag :)

Jag börjar att få tillbaka lite energi igen nu. Jag har fått huset och toaletterna städade idag och jag har handlat. Så, lite har jag gjort iaf :) Men, nu är jag trött med. Gubben är på bättringsvägen med. Men visst är det sååå synd om dessa karlar när de är sjuka ??! :) Men Isabella visar inga tecken på att bli bättre, hoppas det vänder snart.

Har suttit ute och njutit lite av solen idag med :) Visst är det underbart!

Nu är det enligt klockan iaf dags att fixa middagen..


Det är inte lätt att ta bilder själv tycker jag, men här är iaf den nya Jackan. Syns visst inte så väl hur den ser ut, men iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]