Hej där..

Vilka härliga plus grader det är ute idag :) Här hemma visar det 9,9 grader i skuggan :) Hoppas det håller i sig, för våren är mer än välkommen :)

Visst är det typiskt barnen ska vakna så hima tidigt när man är ledig ? Phuu, hade behövt sova ju. känns som om jag ligger efter en del. Sov bara i ungefär en timme förra dygnet.

På måndag ska jag ha en liten redovisning i skolan. Vi får prata fritt om vad vi vill i minst tio minuter. Så jag har valt att prata lite om mina graviditeter. Jag fick havandeskapsförgiftning vid båda så båda barnen är födda för tidigt. Så dem ska jag prata om :) Det bör ju vara ett ämne som jag kan hyffsat iaf :) Så detta sitter jag ochh klurar på just nu.
Ska strax förbereda middagen, som får bli lite tidigare idag. För sen måste jag lägga mej ett par timmar. Ska jobba natt igen, så behöver lite vila iaf.

Hade velat å en liten promenad i "värmen". Hmm.. får försöka hinna med det med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]