Så roligt!

Vilken kanon bra helg det var! Det var sååå himla roligt att träffa mina gamla vänner nere i Halmstad igen. Har verkligen saknat dem. Å jag hoppas innerligt att man kommer ha lite mer kontakt nu å ses lite oftare.

Just nu så ligger all fokus på skolan känns det som. Om en vecka ungefär så har vi slutat. Detta är sista veckan som vi är i köket. Jag är visserligen lite i köket på måndag, men det är ju bara för att jag ska ha min examensmiddag då. Känner mej så jäkla stressad över det hela, men det ska samtidigt bli kul. Nu tror jag att jag har velat färdigt med mina rätter iaf. Så, nu ska bara allt planeras klart. Har en hel del kvar att skriva med. Eller allt för att vara exakt.

Nu ska jag mysa vidare med barnen en stund till innan det är dags för dem att sova. Sen ska jag bara slappa på soffan. Har egetnligen en massa att göra, men känner att jag behöver ta det lite lungt. Imorgon är jag ledig, men dagen ska spenderas med att provlaga en av rätterna till skolan, sen ska det handlas och bakas bröd för nu är det helt tomt i frysen. Sen har jag en himla rolig kalkyberäkning att se fram emot. Phuu!! De övriga i familjen ska spendera dagen på speedway baban. Det är både till barnens och mannens förtjusning. Så, jag har större delen av dagen för mej själv.



Vi roade oss med lite dans :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]