Papaverin...

Tre timmar var vad jag fixade på jobbet i lördags. Sen gjorde det så jäkla ont i både mage och rygg att jag ringde sjukhuset igen och fick åka dit. Misstaget var ju bara att jag fick komma till ditriktet, å det är ju dömt att misslyckas. Så efter typ 3 minuter inne hos läkaren så kunde jag åka hem igen. Varför åkte jag inte till akuten direkt för ? Jaja, lätt att vara efterklok.

Läkaren tyckte iaf att det var kramp i tarmarna jag har. Så, han skrev ut ett par tabletter. Papaverin. Jag är INTE förtjust att knapra piller, men nu har jag provat dessa. Och faktiskt så har smärtan i magen lagt sig. Den är fortfarande uppblåst och ömmar när man trycker på den. Men jag kan äta utan att det gör mega ont. Så, imorgon tänker jag inte ta några tabletter för att se om det verkligen är dem som gjort skillnad eller om det har gått över ändå.
Tyvärr så har jag fortfarande grymt ont i ryggen, framförallt på vänster sida. Så imorgon ska jag gå på min första massage någonsin för att se om det kan lindra lite. Ser fram emot det :) Har hört att massage är rätt bra :)

Idag klarade jag av att jobba iaf, även att det gjorde ont. Fick sätta mej mellan varven bara. Känns bra att det gick idag. För jag har verkligen inte råd att vara hemma mer nu. Förlorade så många timmar nu fre-sön. Men men, det får lösa sig på något sätt.

Nu ska jag gosa ner mej i soffan och se om det finns något vettigt på tv. Ha en skön kväll!

Kommentarer
Postat av: mamma

Jag joppas o ber för dej att det går över... Älskar dej <3

2012-06-18 @ 21:39:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]